Näyttää siltä, että käytät vanhaa verkkoselainta. Sen vuoksi kaikki ei välttämättä toimi tai näy oikein.

-25% Lancôme-kasvojenhoitotuotteista. Voimassa 26.3 asti.

Palautukset & reklamaatiot

Miten toimin, jos haluan palauttaa tuotteita?
Vastaus: Sinulla on aina oikeus muuttaa mielesi tilauksesi suhteen 14 päivän kuluessa KICKS-verkkokaupassa tehdystä ostoksesta. Palautusaika lasketaan siitä päivästä, jolloin sinä tai sinun ilmoittamasi henkilö vastaanotti viimeisen tuotteen/tuotteet tilauksestasi. Palautusoikeus ei koske tiettyjä tuotteita. Terveydellisistä ja hygieenisistä syistä palautusoikeus ei koske tuotteita, jotka eivät rikkoutuneen sinetin takia sovellu palautettavaksi, jos asiakas on rikkonut sinetin (asiakas on esimerkiksi rikkonut tuotteen pakkauksen tai muun sinetin).

Yksinkertaisin tapa palauttaa tuote on kääntyä jonkin Suomessa sijaitsevan KICKS-myymälän puoleen. Sinulle ei aiheudu ylimääräisiä kustannuksia valitessasi palautusoikeuden käyttämisen myymälässä, mutta on tärkeää, että sinulla on mukanasi lähetyslistasi/tilausvahvistuksesi.
Jos haluat sen sijaan lähettää tuotteen takaisin KICKS-verkkokauppaan, pyydämme sinua aina ottamaan yhteyttä KICKS Asiakaspalveluun puhelimitse tai sähköpostitse ennen kuin palautat tuotteen. Asiakas maksaa palautuksen kuljetuskustannukset itse, jos hän ei valitse tuotteen palauttamista lähimpään KICKS-myymälään. KICKS ei vastaa mistään toimituksista, jotka asiakas on lähettänyt takaisin.

Miten nopeasti rahat saa takaisin palautuksista tai hyväksytyistä reklamaatioista?
Vastaus: Saat maksunpalautuksen viimeistään 14 päivää sen jälkeen, kun meille on ilmoitettu päätöksestäsi palauttaa tilaus. Käytämme samaa maksutapaa kuin käytit tilauksesi yhteydessä, jos et nimenomaisesti ilmoita muuta maksutapaa. Tästä ei aiheudu sinulle ylimääräisiä maksuja. Meillä on oikeus lykätä maksunpalautusta siihen asti, kunnes olemme vastaanottaneet tuotteet tai olet esittänyt todisteen siitä, että olet lähettänyt tuotteet takaisin, riippuen siitä, kumpi tapahtuu aikaisemmin.

Miten toimin, jos tilaukseni vaurioituu toimituksen aikana?
Vastaus: Jos havaitset vaurioita, ota yhteyttä asiakaspalveluun numeroon 09-3489331 tai sähköpostiosoitteeseen asiakaspalvelu@kicks.fi.

Miten teen reklamaation?
Vastaus: Asiakkaan, joka haluaa tuoda esille tilaamassaan tuotteessa olevan virheen, tulee ottaa yhteyttä KICKS Asiakaspalveluun niin pian kuin mahdollista sen jälkeen, kun virhe on havaittu. KICKS maksaa palautuksen kuljetuskustannukset hyväksytyn reklamaation yhteydessä.
Voit myös kääntyä jonkin Suomessa sijaitsevan KICKS-myymälämme puoleen. Ota tällöin mukaan tuote ja kuitti. Reklamaatiosta päätetään myymälässä.

Voinko vaihtaa ostamani tuotteen toiseen tuotteeseen?
Vastaus: Asiakkaana sinulla on oikeus vaihtaa tilaamasi tuote 14 päivän kuluessa siitä, kun olet vastaanottanut tuotteen. Vaihdon voi suorittaa Suomessa sijaitsevissa KICKS-myymälöissämme esittämällä lähetyslistan/kuitin, joka toimitetaan tuotteen yhteydessä. Vaihtoa ei voi suorittaa KICKS-verkkokaupassa, vaan tällöin sinun tulee käyttää palautusoikeuttasi. Tuotteen vaihtaminen toiseen tuotteeseen edellyttää, että tuote palautetaan käyttämättömänä ja vahingoittumattomana.

Maksa myöhemmin, Pilko maksut, Verkkomaksu ja Kortti.
KICKSillä on yksi Suomen laajimmista meikit, tuoksut, ihonhoito- ja hiustenhoitotuotteet kattavista tuotevalikoimista. KICKSillä voit shoppailla meikkejä, hajuvesiä ja muita tuotteita johtavilta tuotemerkeiltä sekä verkossa että myymälöissä. Ammattitaitoiset kosmetologit ja meikkitaiteilijat auttavat sinua löytämään oikeat tuotteet myös verkkokaupan puolella.
Copyright © KICKS 2019Asiakaspalvelu puh. 09-3489331