Näyttää siltä, että käytät vanhaa verkkoselainta. Sen vuoksi kaikki ei välttämättä toimi tai näy oikein.

Sähköpostiviestit jotka eivät tule perille

Etkö saa KICKSin lähettämiä sähköpostiviestejä kuten tilausvahvistusta tai aktivointiviestiä? Se johtuu todennäköisesti siitä, että viestit ovat jääneet jumiin sähköpostin roskapostisuodattimeen. Olethan tarkastanut roskapostikansion?

Tilausvahvistus: Jos olet KICKS Clubin jäsen, kirjaudu sisään ja mene kohtaan Omat sivut >> Tilaushistoria. Sieltä näet tilausnumerosi, tilauksesi statuksen sekä toimitustiedot. Löydät tältä sivulta samat tiedot mitä tilausvahvistuksestakin.

Aktivointiviesti: Jos et vastaanota aktivoimisviestiä, kokeile seuraavaa:

  1. Lähetä viesti osoitteeseen info@kicks.se siitä sähköpostiosoitteesta, jonka olet rekisteröinyt KICKSille. Tee se verkkoselaimen kautta (ei PUHELIMESTA).
  2. Lisää osoite info@kicks.se yhteystiedoksi sähköpostisi yhteystietolistalle.
  3. Odota 30 minuuttia.
  4. Kokeile sen jälkeen uudestaan: jotta aktivointiviesti lähetettäisiin sinulle uudestaan, tulee sinun rekisteröityä uudelleen kicks.fi-sivustolla. Saadaksesi ”unohtunut salasana” -viestin uudelleenlähetettynä, klikkaa kertaalleen painiketta ”unohtunut salasana”.

Pyydämme sinua toimimaan näin siksi, ettei sähköpostisi roskapostisuodatin merkitsisi KICKSiltä tulleita viestejä roskapostiksi.

Maksa myöhemmin, Pilko maksut, Verkkomaksu ja Kortti.
KICKSillä on yksi Suomen laajimmista meikit, tuoksut, ihonhoito- ja hiustenhoitotuotteet kattavista tuotevalikoimista. KICKSillä voit shoppailla meikkejä, hajuvesiä ja muita tuotteita johtavilta tuotemerkeiltä sekä verkossa että myymälöissä. Ammattitaitoiset kosmetologit ja meikkitaiteilijat auttavat sinua löytämään oikeat tuotteet myös verkkokaupan puolella.
Copyright © KICKS 2019Asiakaspalvelu puh. 09-3489331