Sähköpostiviestit jotka eivät tule perille
Etkö saa KICKSin lähettämiä sähköpostiviestejä kuten tilausvahvistusta tai aktivointiviestiä? Se johtuu todennäköisesti siitä, että viestit ovat jääneet jumiin sähköpostin roskapostisuodattimeen. Olethan tarkastanut roskapostikansion?
Tilausvahvistus: Jos olet KICKS Clubin jäsen, kirjaudu sisään ja mene kohtaan Omat sivut >> Tilaushistoria. Sieltä näet tilausnumerosi, tilauksesi statuksen sekä toimitustiedot. Löydät tältä sivulta samat tiedot mitä tilausvahvistuksestakin.
Aktivointiviesti: Jos et vastaanota aktivoimisviestiä, kokeile seuraavaa:
- Lähetä viesti osoitteeseen info@kicks.se siitä sähköpostiosoitteesta, jonka olet rekisteröinyt KICKSille. Tee se verkkoselaimen kautta (ei PUHELIMESTA).
- Lisää osoite info@kicks.se yhteystiedoksi sähköpostisi yhteystietolistalle.
- Odota 30 minuuttia.
- Kokeile sen jälkeen uudestaan: jotta aktivointiviesti lähetettäisiin sinulle uudestaan, tulee sinun rekisteröityä uudelleen kicks.fi-sivustolla. Saadaksesi ”unohtunut salasana” -viestin uudelleenlähetettynä, klikkaa kertaalleen painiketta ”unohtunut salasana”.
Pyydämme sinua toimimaan näin siksi, ettei sähköpostisi roskapostisuodatin merkitsisi KICKSiltä tulleita viestejä roskapostiksi.