Näyttää siltä, että käytät vanhaa verkkoselainta. Sen vuoksi kaikki ei välttämättä toimi tai näy oikein.

-25% Lancôme-kasvojenhoitotuotteista. Voimassa 26.3 asti.

Tilaukseni

Mistä tiedän, että tilaukseni on hyväksytty?
Vastaus: Kun olet tehnyt tilauksen, saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Jos et ole saanut tilausvahvistusta, tarkista, että sähköpostiosoitteesi on ilmoitettu oikein, ja ota yhteyttä KICKSin asiakaspalveluun, niin he lähettävät sinulle tilausvahvistuksesi.
Kun tavarat on lähetetty verkkokaupastamme, saat sähköpostiisi myös toimitusvahvistuksen. Saat toimituksesi mukana lähetyslistan, joka toimii kuittina.

Voinko seurata pakettini matkaa?
Vastaus: Toimitusvahvistuksen mukana lähetetään myös seurantanumero. Klikkaamalla Seuraa pakettia -linkkiä voit tarkistaa, missä tilauksesi on. Voit seurata lähetystä PostNordin sivuilta. Voit myös kirjautua omille sivuillesi, joilta löydät lähetyksen seurantanumeron tilaushistoriasivulta. 

Voinko muuttaa tilaustani?
Vastaus: Jos et ole vahvistanut tai tehnyt tilaustasi loppuun, voit muuttaa tilausta. Kun tilaus on lähetetty, sitä ei voi muuttaa. Ota yhteyttä KICKS-asiakaspalveluun, jos haluat kysyä jotakin tilauksestasi.

Maksukortilla maksamisessa on ongelmia
Vastaus: Ongelmat voivat johtua siitä, että korttia ei ole yhdistetty Verified by Visa/Master SecureCode -palveluun. Monet pankit vaativat, että maksukortin on oltava yhdistetty Verified by Visa/MasterCard SecureCode -palveluun ja että olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen. Ota yhteyttä pankkiisi, jos tarvitset apua maksuasioissa.

Miksi korttimaksuani ei hyväksytty?
Vastaus: Pankit ovat viime aikoina nostaneet verkkokauppojen korttimaksujen turvallisuusvaatimuksia. Pankkien turvallisuusvaatimusten vuoksi asiakkaan on aktivoitava kortin verkkomaksamisominaisuudet, jotta kortilla voi maksaa verkkokaupoissa. Jos et ole sallinut verkkomaksamista kortillasi tai et käyttänyt sitä laitetta, jolla kortti on rekisteröity, kortti hylätään kassalla. Jos et ole sallinut verkkomaksamista kortillasi, suosittelemme, että valitset maksutavaksi laskun tai verkkopankkimaksun.

Saanko kirjallisen tilausvahvistuksen?
Vastaus: Kyllä, tilausvahvistus lähetetään rekisteröimääsi sähköpostiosoitteeseen heti, kun olet vahvistanut tilauksesi. Jos et ole saanut tilausvahvistusta, ota yhteyttä KICKS-asiakaspalveluun numeroon 09-3489331.

Voinko palauttaa ostamani tuotteen?
Vastaus: Asiakkaana sinulla on oikeus palauttaa ostamasi tuotteet 14 päivän kuluessa siitä, kun olet vastaanottanut tuotteet. Katso ohjeet kohdasta ”Palautukset & reklamaatiot”.

Maksa myöhemmin, Pilko maksut, Verkkomaksu ja Kortti.
KICKSillä on yksi Suomen laajimmista meikit, tuoksut, ihonhoito- ja hiustenhoitotuotteet kattavista tuotevalikoimista. KICKSillä voit shoppailla meikkejä, hajuvesiä ja muita tuotteita johtavilta tuotemerkeiltä sekä verkossa että myymälöissä. Ammattitaitoiset kosmetologit ja meikkitaiteilijat auttavat sinua löytämään oikeat tuotteet myös verkkokaupan puolella.
Copyright © KICKS 2019Asiakaspalvelu puh. 09-3489331