Glamglow tähtipölyä purkissa
Glamglow’n hulppea pääkonttori Hollywood Hills -kukkuloilla on kiistatta kauneusalan coolein. Kun KICKS kävi tutustumassa brändiin, sen perustajapari, Glenn ja Shannon Dellimore, otti vieraat vastaan säkenöivien kristallikruunujen alla. Glamglow sai alkunsa Dellimorejen kotona pidetyillä kutsuilla. Yksi vieraista, tunnettu näyttelijä, lausui ääneen toiveensa tuotteesta, joka silmänräpäyksessä saisi hänet näyttämään upealta kameran edessä. Dellimoret tarttuivat haasteeseen ja aloittivat tutkimustyön, jonka hedelmänä syntyi kaikkien aikojen ensimmäinen Glamglow-tuote: Supermud-naamio.
- Ei mennyt kauaakaan, kun yhä useampi elokuva-alan julkkis otti meihin yhteyttä ja halusi testata naamiota, josta oli kuullut kuiskittavan kuvausten tauoilla, Glenn kertoo.
– Ja kun myös elokuvayhtiöt alkoivat soitella ja tilata Supermud-naamioita näyttelijöilleen, tajusimme, että nyt on vähän isommasta jutusta kyse.
– Siihen asti olimme vain puuhastelleet: valmistaneet naamioita lahjaksi näyttelijäystävillemme, Shannon lisää.
– Nimeksi tuli Glamglow, koska siinä yhdistyvät ne kaksi asiaa, joita haluamme tuotteittemme käyttäjien kokevan: glamour ja glow.
Naamioita on jo kuusi. Ne kaikki ovat savipohjaisia, mutta ominaisuuksiltaan erilaisia kosteuttavasta kuorivaan – ja juuri siksi sopivia multimaskingiin, joka on yksi tämän hetken kuumimmista ihonhoitotrendeistä.
– Olin tehnyt multimaskingia kauan ennen kuin sain tietää, että tekniikalle oli nimikin, paljastaa Shannon ja kertoo jo pitkään olleensa sitä mieltä, että naamioita pitäisi voida yhdistellä sen mukaan, mitä mikin ihoalue eniten kaipaa.
Muun muassa Miley Cyrus, Michael Bublé, Lady Gaga, Jennifer Aniston, Jay-Z ja Tommy Lee ovat kertoneet Glamglow’n olevan tärkeä osa ihonhoitorutiinejaan. Sarjaan kuuluu nykyisin myös kosteusvoiteita ja huulituotteita sekä puhdistustuotteita, joissa savi, Glamglow’n menestyksen perusta, on se tärkein ainesosa.