
Totalt antal favoritmarkeringar (0)
Ostetaan usein yhdessä
Kokonaishinta 151 €
Maison Margiela Replica Jazz Club EdT Refill 100 ml
96,50 €
Vertailuhinta 965 €/l
Loppu verkkokaupasta
Valitse myymälä nähdäksesi saldo:
Om produkten
Gör så här
Ingredienser
Ominaisuudet
Maison Margiela Replica Jazz Club Eau de Toilette on puuarominen ja mausteinen tuoksu, joka tuo mieleen klassiset cocktailit ja kupariset vivahteet.
-
Balsamimaisen täyteläiset rommiabsoluutin vivahteet yhdistyvät tupakanlehtiabsoluuttia henkivään pohjatuoksuun.
-
Perinne on säilynyt kuolemattomana sukupolvelta toiselle, kun tämän piilevän brooklyniläisen jazzklubin osoitetta on kerrottu eteenpäin.
-
Klassisten ja kuparisten vivahteiden tarina virtaa tutun ja kotoisan tunnelman läpi. Mausteiset ja täyteläisen aromaattiset, sitruunalla viimeistellyt rommicocktailit ojennetaan puisen pöydän yli.
-
Uppoudu nahkaiseen nojatuoliin, jossa hennon makea tupakantuoksu viipyilee himmeän valon heijastuessa kiiltävästä pianosta.
-
Jazz Club on tunnusomainen yhdistelmä, joka antaa vaikutelman täyteläisyydestä ja aistillisuudesta. Tämä runsas eau de toilette -tuoksu kuuluu ‘REPLICA’ Memories -kokoelmaan, tuoksuperheeseen, joka on suunniteltu herättämään henkilökohtaisia, mutta kaikille samaistuttavia muistoja.
-
TUOKSUPERHE / TUOKSUTYYPPI Itämainen puuntuoksu / Lämmin ja mausteinen VIVAHTEET Pohjatuoksu: Tupakanlehtiabsoluutti, vaniljatanko, storaksinpihka Sydäntuoksu: Rommiabsoluutti, muskatellisalviaöljy, jaavanvetiveriöljy Latvatuoksu: Punapippuri, primofiorisitruuna, neroliöljy Suositeltu käyttö: - Oman kehosi lämpö tehostaa tuoksua. Käytä polvi- ja kyynärtaipeisiin saadaksesi pitkäkestoisen ja voimakkaamman tuoksun. -Älä hiero tai taputtele ihoa levityksen jälkeen. Se aiheuttaa tuoksun rikkoutumisen, jolloin se haihtuu iholta nopeammin. - Jos käytät tuoksua mieluummin ranteisiin, toista levitys käsienpesun jälkeen, koska pesu aiheuttaa tuoksun huuhtoutumisen pois. - Vaihda tuoksu uuteen 12 kuukauden välein.
-
Yli vuoden ikäiset, vanhentuneet hajuvedet menettävät alkuperäisen tuoksun koostumuksen. Eau de toilette vai eau de parfum? Ero on parfyymiöljyn määrässä. EDT sisältää sitä 5–9 prosenttia, kun taas EDP sisältää enemmän, yleensä 8–14 prosenttia. EDP:t kestävät siksi pidempään ja tuoksuvat voimakkaammilta.
-
Tietoa tuotemerkistä Belgialainen suunnittelija Martin Margiela perusti pariisilaisen muotitalo Maison Martin Margielan vuonna 1988. Tämä muotia ja designia luova tuotemerkki suunnittelee niin haute couture- kuin ready-to-wear-mallistojakin sekä nahkatuotteita, jalkineita, asusteita ja tuoksuja.
-
Vuonna 1994 Maison Martin Margiela lanseerasi kausittaisen ‘REPLICA’-kokoelman. Kokoelma keskittyy jo olemassa oleviin erittäin käytännöllisiin ja tunteita herättäviin vaatteisiin ja asusteisiin, jotka on valmistettu uudestaan äärimmäisen tarkasti niin, että vaatekappaleen tai asusteen alkuperäinen olemus säilyy.
-
Maison Martin Margiela laajensi konseptia ‘REPLICA’-tuoksukokoelmallaan, joka herättää syvällä mielessämme olevia tuoksumuistoja. Lisätietoa tuotteesta: Kunkin ‘REPLICA’-pullon siluetti on saanut innoituksensa perinteisistä apteekkipulloista, mikä tekee kokoelmasta välittömästi tunnistettavan.
-
Kussakin pullossa on sataprosenttisesta puuvillasta valmistettu etiketti, johon on painettu tekstiä mustalla musteella. Se muistuttaa ‘REPLICA’-couture-kokoelman vaatteissa ja asusteissa käytettyjä tuotelappuja.
-
Ainutlaatuisten pumppujen ympärille on kiedottu narua, joka symbolisoi alkuperäisen ‘REPLICA’-couture-malliston autenttista uudelleenvalmistusta. Tuoksujen etiketit muistuttavat couture-malliston tuotelappukonseptista.
-
Jokaisen tuoksun pahvipakkauksessa on polaroid-kuva, joka esittää ohikiitävää hetkeä himmeissä väreissä ja pehmeässä valossa – kuin runollinen viittaus tuoksun takana olevaan tarinaan.
-
Balsamimaisen täyteläiset rommiabsoluutin vivahteet yhdistyvät tupakanlehtiabsoluuttia henkivään pohjatuoksuun.
-
Perinne on säilynyt kuolemattomana sukupolvelta toiselle, kun tämän piilevän brooklyniläisen jazzklubin osoitetta on kerrottu eteenpäin.
-
Klassisten ja kuparisten vivahteiden tarina virtaa tutun ja kotoisan tunnelman läpi. Mausteiset ja täyteläisen aromaattiset, sitruunalla viimeistellyt rommicocktailit ojennetaan puisen pöydän yli.
-
Uppoudu nahkaiseen nojatuoliin, jossa hennon makea tupakantuoksu viipyilee himmeän valon heijastuessa kiiltävästä pianosta.
-
Jazz Club on tunnusomainen yhdistelmä, joka antaa vaikutelman täyteläisyydestä ja aistillisuudesta. Tämä runsas eau de toilette -tuoksu kuuluu ‘REPLICA’ Memories -kokoelmaan, tuoksuperheeseen, joka on suunniteltu herättämään henkilökohtaisia, mutta kaikille samaistuttavia muistoja.
-
TUOKSUPERHE / TUOKSUTYYPPI Itämainen puuntuoksu / Lämmin ja mausteinen VIVAHTEET Pohjatuoksu: Tupakanlehtiabsoluutti, vaniljatanko, storaksinpihka Sydäntuoksu: Rommiabsoluutti, muskatellisalviaöljy, jaavanvetiveriöljy Latvatuoksu: Punapippuri, primofiorisitruuna, neroliöljy Suositeltu käyttö: - Oman kehosi lämpö tehostaa tuoksua. Käytä polvi- ja kyynärtaipeisiin saadaksesi pitkäkestoisen ja voimakkaamman tuoksun. -Älä hiero tai taputtele ihoa levityksen jälkeen. Se aiheuttaa tuoksun rikkoutumisen, jolloin se haihtuu iholta nopeammin. - Jos käytät tuoksua mieluummin ranteisiin, toista levitys käsienpesun jälkeen, koska pesu aiheuttaa tuoksun huuhtoutumisen pois. - Vaihda tuoksu uuteen 12 kuukauden välein.
-
Yli vuoden ikäiset, vanhentuneet hajuvedet menettävät alkuperäisen tuoksun koostumuksen. Eau de toilette vai eau de parfum? Ero on parfyymiöljyn määrässä. EDT sisältää sitä 5–9 prosenttia, kun taas EDP sisältää enemmän, yleensä 8–14 prosenttia. EDP:t kestävät siksi pidempään ja tuoksuvat voimakkaammilta.
-
Tietoa tuotemerkistä Belgialainen suunnittelija Martin Margiela perusti pariisilaisen muotitalo Maison Martin Margielan vuonna 1988. Tämä muotia ja designia luova tuotemerkki suunnittelee niin haute couture- kuin ready-to-wear-mallistojakin sekä nahkatuotteita, jalkineita, asusteita ja tuoksuja.
-
Vuonna 1994 Maison Martin Margiela lanseerasi kausittaisen ‘REPLICA’-kokoelman. Kokoelma keskittyy jo olemassa oleviin erittäin käytännöllisiin ja tunteita herättäviin vaatteisiin ja asusteisiin, jotka on valmistettu uudestaan äärimmäisen tarkasti niin, että vaatekappaleen tai asusteen alkuperäinen olemus säilyy.
-
Maison Martin Margiela laajensi konseptia ‘REPLICA’-tuoksukokoelmallaan, joka herättää syvällä mielessämme olevia tuoksumuistoja. Lisätietoa tuotteesta: Kunkin ‘REPLICA’-pullon siluetti on saanut innoituksensa perinteisistä apteekkipulloista, mikä tekee kokoelmasta välittömästi tunnistettavan.
-
Kussakin pullossa on sataprosenttisesta puuvillasta valmistettu etiketti, johon on painettu tekstiä mustalla musteella. Se muistuttaa ‘REPLICA’-couture-kokoelman vaatteissa ja asusteissa käytettyjä tuotelappuja.
-
Ainutlaatuisten pumppujen ympärille on kiedottu narua, joka symbolisoi alkuperäisen ‘REPLICA’-couture-malliston autenttista uudelleenvalmistusta. Tuoksujen etiketit muistuttavat couture-malliston tuotelappukonseptista.
-
Jokaisen tuoksun pahvipakkauksessa on polaroid-kuva, joka esittää ohikiitävää hetkeä himmeissä väreissä ja pehmeässä valossa – kuin runollinen viittaus tuoksun takana olevaan tarinaan.
Tarvistetko apua?
Kysy kosmetologeiltamme!
Mer Inspiration
Upptäck mer
Kerro muille mitä pidit!
Logga inja ole ensimmäinen, joka arvostelee tämän tuotteen.
Ei arvosteluja
0.0
Perustuu 0 arvosteluun.
Lue lisää