Näyttää siltä, että käytät vanhaa verkkoselainta. Sen vuoksi kaikki ei välttämättä toimi tai näy oikein.

Kirjaudu sisään hyödyntääksesi eksklusiiviset jäsentarjoukset ja kerätäksesi pisteitä ostoksistasi!

Kaupan ehdot

Tietoja KICKSistä
KICKS on Pohjoismaiden johtava kauneusketju, jonka konsepti kattaa meikit, tuoksut, ihonhoito- ja hiustenhoitotuotteet. Palvelu KICKSillä on henkilökohtaista ja inspiroivaa: ammattitaitoiset kosmetologit ja meikkitaitelijat palvelevat 250 myymälässä Ruotsissa, Norjassa ja Suomessa, kivijalkamyymälät ja verkkokauppa ovat saumattomasti yhdistetty modernilla omni channel -ratkaisulla, ja tuotevalikoima kattaa noin 25 000 tuotetta lähes 300 eri tuotemerkiltä.

KICKSillä on lippulaivamyymälät Göteborgissa, Oslossa ja Malmössä, ja yritys on osa Axel Johnson -konsernia.

Postiosoite:
Kicks Kosmetikkedjan Oy
Box 426
SE-101 28 Stockholm, Sweden

Käyntiosoite:
Klarabergsviadukten 90
111 64 Tukholma, Ruotsi

Yritystunnus: 2061510-9

Asiakaspalvelu: puh. 09-34 89 331
asiakaspalvelu@kicks.fi
kicks.fi/asiakaspalvelu

Lähettäessäsi postia KICKS Asiakaspalveluun, merkitse kirjekuoreen ”Kundservice”.

Yleistä
Näitä sopimusehtoja sovelletaan, kun sinä kuluttajana teet tilauksen KICKS-verkkokaupassa www.kicks.fi (”KICKS-verkkokauppa”). Sopimus sinun ja KICKSin välillä tilaamiesi tuotteiden toimituksesta astuu voimaan, kun vastaanotat toimitusvahvistuksen.

Voidaksesi tehdä ostoksia KICKS-verkkokaupassa tulee sinun olla täyttänyt 18 vuotta ja muutenkin oikeustoimikelpoinen, eli et ole holhouksen alainen. Jos olet alle 18 vuotta, sinulla tulee olla holhoojan lupa, jotta voit tilata meiltä.

Pidätämme oikeuden mahdollisiin toimitusten viivästymisiin ja tuotteiden loppumiseen.

Tarkemmat tiedot siitä, miten KICKS käsittelee ja käyttää henkilötietojasi, on esitetty KICKS Tietosuojaselosteessa.

Toimitus ja tilaaminen
Pienemmät paketit toimitetaan suoraan postilaatikkoosi. Toimituksemme kuljetetaan PostNordin ympäristöä ja työympäristöä koskevien toimintaohjeiden mukaisesti, mistä seuraa niin vähän ilmastovaikutuksia kuin mahdollista. PostNord on sertifioitu ISO 9001 ja ISO 14001 -ympäristömerkinnöin.

Suuremmat paketit toimitetaan PostNord noutopisteeseen lähellä sinua. Pakettisi pysyy noutopisteessä PostNordin ehtojen mukaisesti, minkä jälkeen se lähetetään takaisin verkkokauppaan. Mikäli olet maksanut tilauksesi, mutta jättänyt sen noutamatta, se hyvitetään sinulle automaattisesti, kun käsittelemme palautustasi.

Voit myös valita, että pakettisi lähetetään KICKS-myymälään lähellä sinua, ja noutaa pakettisi sieltä.

Tilauksesi toimitetaan 3-6 työpäivän kuluessa.

Valitettavasti emme tällä hetkellä toimita tilauksia Ahvenanmaalle.

Osatoimitukset
KICKS ei käytä osatoimituksia, jos yksi tai useampi tavara tilauksessa ei ole toimitettavissa. Sen sijaan ne tavarat, jotka ovat toimitettavissa, toimitetaan ja ne tavarat, jotka eivät ole toimitettavissa, hyvitetään sinulle. Jos ostoksesi summa ylittää alkuaan 50 euroa, sinulta ei tietenkään veloiteta kuljetuskustannuksia.

Lähetysilmoitus
Toimitushetkellä saat ilmoituksen PostNordilta tekstiviestillä tai kirjeellä. Kun tilaus lähetetään varastostamme, sinulle lähetetään tästä sähköpostitse ilmoitus, joka sisältää seurantalinkin.

Jos olet KICKS Clubin jäsen, voit seurata tilaustasi Tilaushistoriasta kirjautumalla sisään Omille sivuille.

Kun noudat pakettisi valitsemastasi KICKS-myymälästä, pyydämme sinua ottamaan mukaan henkilöllisyystodistuksesi ja tilausnumerosi/-vahvistuksesi, joka toimii kuittina tilauksestasi.

Kuljetuskustannukset
Jos valitset tilauksesi toimituspaikaksi jonkin KICKS-myymälän Suomessa, me tarjoamme kuljetuksen. Jos valitset kotiinkuljetuksen ja tilauksesi loppusumma ylittää 50 euroa, kuljetus on ilmainen vähennettyjen alennusten jälkeen. Tilauksesi loppusumman ollessa alle 50 euroa veloitamme 5 euron suuruisen kuljetusmaksun. Jos olet Gold-jäsen KICKS Clubissa, tarjoamme aina ilmaisen kuljetuksen riippumatta tilauksen loppusummasta.

Noutamaton paketti
Pakettiasi säilytetään PostNordin noutopisteessä PostNordin ehtojen mukaisesti.

Jos olet tilausta tehdessäsi valinnut toimitusvaihtoehdoksi noudon KICKS-myymälästä, säilytetään pakettiasi KICKS-myymälässä 90 päivää, minkä jälkeen se lähetetään takaisin KICKS-verkkokauppaan.

Mikäli olet maksanut tilauksesi, mutta jättänyt sen noutamatta, se hyvitetään sinulle automaattisesti, kun käsittelemme palautustasi.

KICKS:in oikeus kieltäytyä tilauksista
KICKS pidättää oikeuden kieltäytyä tilauksista, esimerkiksi jos tilauksen yhteydessä on käytetty alennuksia joita et ole suoraan KICKSiltä vastaanottanut, tai kieltäytyä tuotenäytteistä toistuvien tilausten kohdalla, jotka alittavat tietyn summan.

Ylivoimainen este
KICKS ei ole velvollinen toteuttamaan kauppaa sellaisen esteen ilmaantuessa, jota KICKS ei voi välttää tai voittaa tai, jos suoritus edellyttäisi KICKS:iltä sellaisia toimia, jotka eivät ole kohtuullisia ottaen huomioon asiakkaan intressi siihen, että KICKS toteuttaa kaupan. Asiakkaalla ei myöskään ole oikeutta korvaukseen vahingosta, joka hänelle aiheutuu KICKS:in viivästyksen tai virheen vuoksi, jos viivästys tai virhe johtuu esteestä, joka on KICKS:in vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella ja jota KICKS:in ei kohtuudella voida odottaa ottaneen huomioon kaupantekohetkellä ja jonka seurauksia KICKS ei myöskään olisi kohtuudella voinut välttää tai voittaa.

Tilaus- ja toimitusvahvistus/lähetyslista
Kun olet saattanut tilauksen loppuun, saat tilausvahvistuksen sähköpostitse. Jos et saa tilausvahvistusta, pyydämme sinua varmistamaan, että sähköpostiosoitteesi on kirjoitettu oikein ja ilmoittamaan KICKS Asiakaspalveluun, jotta voimme lähettää sinulle vahvistuksen uudelleen.

Kun tuotteet lähetetään KICKS-verkkokaupan varastosta, saat myös toimitusvahvistuksen sähköpostitse. Sopimus sinun ja KICKSin välillä tilaamiesi tuotteiden toimituksesta astuu voimaan, kun vastaanotat toimitusvahvistuksen. Saat toimituksesi mukana lähetyslistan, joka toimii kuittina.

Vaihto, palautusoikeus ja reklamaatio
Yksinkertaisin tapa on kääntyä jonkin Suomessa sijaitsevan KICKS-myymälän puoleen, jossa sinun on mahdollista saada suoraan rahat takaisin hyväksytyn palautuksen tai reklamaation seurauksena. Palautuksen voi suorittaa myös lähettämällä tuotteen KICKS-verkkokaupan varastoon. Palautusosoite on:

KICKS City Center
Kaivokatu 8
00100 Helsinki

KICKS ei vastaa tuotteesta sinä aikana, kun se lähetetään asiakkaalta takaisin KICKS:ille palautuksen tai reklamaation vuoksi.

Vaihto
Asiakkaana sinulla on oikeus vaihtaa tilaamasi tuote 14 päivän kuluessa siitä, kun olet vastaanottanut tuotteen*. Vaihdon voi suorittaa Suomessa sijaitsevissa KICKS-myymälöissämme esittämällä lähetyslistan/kuitin, joka toimitetaan tuotteen yhteydessä. Mahdollinen jäsenkortti kannattaa myös ottaa mukaan. Vaihtoa ei voi suorittaa KICKS-verkkokaupassa, vaan tällöin sinun tulee käyttää palautusoikeuttasi. Tuotteen vaihtaminen toiseen tuotteeseen edellyttää, että tuote palautetaan käyttämättömänä ja vahingoittumattomana.

*) Jouluostosten osalta on voimassa pidennetty vaihto-oikeus 23. tammikuuta asti ostoksille, jotka on tehty 14. marraskuuta ja 24. joulukuuta välisenä aikana.

Palautusoikeus
Sinulla on aina oikeus muuttaa mielesi tilauksesi suhteen 14 päivän kuluessa* KICKS-verkkokaupassa tehdystä ostoksesta. Palautusaika lasketaan siitä päivästä, jolloin sinä tai sinun ilmoittamasi henkilö vastaanotti viimeisen tuotteen/tuotteet tilauksestasi. Palautusoikeus ei koske tiettyjä tuotteita. Terveydellisistä ja hygieenisistä syistä palautusoikeus ei koske tuotteita, jotka eivät rikkoutuneen sinetin takia sovellu palautettavaksi, jos asiakas on rikkonut sinetin, tuotepakkauksen, tuotteen alkuperäispakkauksen tai muun sinetin.

Jos tuote kuuluu palautusoikeuden piiriin ja olet käsitellyt tuotetta suuremmassa määrin kuin on tarpeen sen ominaisuuksien tai tarkoituksen toteamiseksi, KICKS:illä on oikeus tehdä arvonalennusvähennys, joka vastaa tuotteen nykyistä arvoa verrattuna tuotteen alkuperäiseen arvoon.

*) Jouluostosten osalta on voimassa pidennetty vaihto-oikeus 23. tammikuuta asti ostoksille, jotka on tehty 14. marraskuuta ja 24. joulukuuta välisenä aikana.

Palautusoikeuden käyttäminen
Yksinkertaisin tapa palauttaa tuote on kääntyä jonkin Suomessa sijaitsevan KICKS-myymälän puoleen. Jos haluat sen sijaan lähettää tuotteen takaisin KICKS-verkkokauppaan, pyydämme sinua aina ottamaan yhteyttä KICKS Asiakaspalveluun puhelimitse tai sähköpostitse ennen kuin palautat tuotteen. Yhteystiedot on esitetty edellä. Halutessasi voit käyttää oikeusministeriön asetuksessa säädetyn mallin mukaista vakiolomaketta käyttäessäsi palautusoikeuttasi (ks. Peruuttamislomake).

Jos valitset tuotteen lähettämisen takaisin, tuote on lähetettävä KICKS:ille 14 päivän kuluessa siitä päivästä, jona ilmoitit KICKS:ille palautuksesta.

Saat maksunpalautuksen viimeistään 14 päivää sen jälkeen, kun meille on ilmoitettu päätöksestäsi palauttaa tilaus. Käytämme samaa maksutapaa kuin käytit tilauksesi yhteydessä, jos et nimenomaisesti ilmoita muuta maksutapaa. Tästä ei aiheudu sinulle ylimääräisiä maksuja. Meillä on oikeus lykätä maksunpalautusta siihen asti, kunnes olemme vastaanottaneet tuotteet tai olet esittänyt todisteen siitä, että olet lähettänyt tuotteet takaisin, riippuen siitä, kumpi tapahtuu aikaisemmin.

Reklamaatio
KICKS takaa, että jokainen lähetys tarkastetaan ennen sen lähettämistä asiakkaalle. Mikäli tuote on tästä huolimatta virheellinen tai epäkunnossa saapuessaan, sinulla on kolmen vuoden reklamaatio-oikeus koskien alkuperäisiä virheitä siitä päivästä lähtien, jona vastaanotit tuotteen. Asiakkaan, joka haluaa tuoda esille tilaamassaan tuotteessa olevan virheen, tulee ottaa yhteyttä KICKS Asiakaspalveluun niin pian kuin mahdollista sen jälkeen, kun virhe on havaittu. Yhteystiedot on esitetty edellä. Voit myös kääntyä jonkin Suomessa sijaitsevan KICKS-myymälämme puoleen.

Kuljetuskustannukset
KICKS maksaa palautuksen kuljetuskustannukset hyväksytyn reklamaation yhteydessä. Jos reklamaatiota ei hyväksytä tai käytät palautusoikeuttasi, tulee sinun maksaa palautuksen kuljetuskustannukset itse, jos et asiakkaana valitse tuotteen palauttamista lähimpään KICKS-myymälään. Sinulle ei aiheudu ylimääräisiä kustannuksia valitessasi palautusoikeuden käyttämisen myymälässä, mutta on tärkeää, että sinulla on mukanasi lähetyslistasi/tilausvahvistuksesi. Mikäli palautus koskee yksittäistä tuotetta (ei koko tilaustasi) KICKS:ille, kuljetus- ja laskutuskustannuksia ei palauteta.

Allerginen reaktio
Jos olet saanut allergisen reaktion jostain KICKS:istä ostamastasi tuotteesta, voit ottaa yhteyttä lähimpään KICKS-myymälään saadaksesi lisää tietoa. Voit myös hyvin ottaa yhteyttä Asiakaspalveluumme. Emme koskaan rekisteröi tietoja terveydestäsi tai anna suosituksia terveyteesi tai allergisiin reaktioihisi liittyen.

Sähkölaitteiden takuu
KICKS myöntää 2 vuoden takuun sähkölaitteille. Virheen, joka ilmenee sähkölaitteessa takuuaikana, katsotaan olleen tuotteessa kaupantekohetkellä. Tuotteen ollessa virheellinen tai epäkunnossa on yksinkertaisin tapa ottaa yhteyttä lähimpään KICKS-myymälään reklamaation tekemiseksi. Voit myös kääntyä KICKS Asiakaspalvelun puoleen. Yhteystiedot on esitetty edellä.

Sähkölaitteiden hävittäminen
Voit jättää käytetyt sähkölaitteesi sähkölaiteromun kierrätyspisteeseen, ks. kierratys.info.

Maksaminen ja hinnat

Turvallinen maksaminen
Ostosten tekeminen KICKS-verkkokaupassa on turvallista ja helppoa. Voit valita maksutavaksi laskun, osamaksun (Klarna tili) tai korttimaksun, jos pankki- tai luottokorttiisi on liitetty Visa, Mastercard/Eurocard tai American Express. Tarkempaa tietoa erilaisista maksutavoista on esitetty jäljempänä vastaavien otsikoiden alla.

Korttimaksu
Jos pankki- tai luottokorttiisi on liitetty Visa, Mastercard/Eurocard, American Express, Electron tai Maestro voit maksaa debit-kortillasi. Korttimaksut käsittelee yhteistyökumppanimme Klarna AB nopean ja turvallisen maksamisen varmistamiseksi. Valitessasi tämän maksuvaihtoehdon varataan summa tilikortiltasi tilauksesi yhteydessä ja maksu tapahtuu vasta, kun tuotteet lähetetään sinulle.

KICKS tarjoaa maksunvälittäjiensä avulla uusimmat järjestelmät turvalliseen maksamiseen. Tämä voi joskus tarkoittaa sitä, että sinun on aktivoitava ne pankissasi. Jos korttiostosi hylätään tämän takia, sinun tulee käyttää maksamiseen laskua tai ottaa yhteyttä pankkiisi aktivoidaksesi turvallisemmat korttimaksut verkossa.

Lasku
Klarna lähettää laskun sähköpostiisi. Lasku siirretään yhteystyökumppanillemme Klarna Bank AB:lle, joka tekee yksinkertaistetun luottokelpoisuuden arvioinnin ilman erillistä tiedonantoa sinulle. Maksun tapahtuessa laskulla tilatut tuotteet toimitetaan väestökirjanpidon mukaiseen osoitteeseen tai valittuun KICKS-myymälään. Klarna-laskun ehtoihin maksuvaihtoehtona voit tutustua täällä.

Joustava erämaksu (Klarna tili)
Jos valitset joustavan erämaksun maksuvaihtoehdoksi, voit valita itse joka kuukausi, kuinka paljon haluat maksaa. Osamaksut käsittelee yhteistyökumppanimme Klarna Bank AB. Osamaksulla maksetut tuotteet toimitetaan ainoastaan väestökirjanpidon mukaiseen osoitteeseen. Klarna-osamaksun ehtoihin maksuvaihtoehtona voit tutustua täällä .

Hinnat
Kaikki hintamme ilmoitetaan euroina ja ne sisältävät arvonlisäveron. Arvonlisävero ilmoitetaan tilausvahvistuksessa/kuitissa.

Lahjakortti
Lahjakorttimme toimivat myös KICKS-verkkokaupassa (tämä koskee uudempia korttejamme, joissa on koodi kääntöpuolella). Kun lunastat lahjakorttisi, voit valita itse, kuinka suuren osan summasta haluat käyttää.

Tuotetiedot ja kuvat
KICKS pyrkii tarjoamaan niin tarkat tuotetiedot kuin mahdollista. Suosittelemme kuitenkin, että tarkistat aina huolellisesti pakkauksen tuotetiedot ja ainesosaluettelon, kun saat toimituksesi, erityisesti, jos olet allerginen tai yliherkkä jollekin aineelle.

Tuotteidemme pakkaukset voivat vaihdella ulkonäöltään. Kuvissa voi joissain tapauksissa esiintyä eri koko kuin tarjoamme, ja sen takia kirjallinen tieto tilavuudesta on aina määräävä. Huomaathan, että tuotteiden värinäytteet KICKS-verkkokaupassa voivat vaihdella riippuen näytöstäsi ja yksilöllisistä näyttöasetuksistasi.

Jos olet epävarma jonkin tuotteen osalta, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä Asiakaspalveluun tai käymään jossain KICKS-myymälässämme saadaksesi lisätietoa.

KICKS tai sen lisenssinantajat omistavat kaiken sisällön kicks.fi-verkkosivulla. Tieto on suojattu muun muassa immateriaalioikeudellisen ja markkinaoikeudellisen lainsäädännön nojalla. Tämä tarkoittaa, ettei tavaramerkkejä, toiminimiä, tuotenimiä, kuvia ja grafiikkaa, muotoiluja, ulkoasuja tai tietoja tuotteista, palveluista ja muusta sisällöstä saa kopioida tai käyttää ilman KICKS:in etukäteistä kirjallista suostumusta.

Parasta ennen -päiväys
Useimmat tuotteemme on varustettu merkinnällä, joka näyttää purkilta, jonka kansi on avattu. Merkinnässä lukee joko 6, 12 tai 24 kuukautta. Tämä ilmaisee tuotteen säilyvyyden siitä hetkestä, kun se avataan. Muissa tuotteissa on tarkat päivämäärämerkinnät.

Huomaathan myös, että säilyvyysaikaan vaikuttaa se, miten säilytät ja käytät tuotetta. Ethän esimerkiksi käytä sormia vaan lastaa ottaessasi ihovoidetta purkista, sillä muuten bakteerit leviävät helposti ja säilyvyysaika lyhenee. Kauneustuotteita ei myöskään ole hyvä säilyttää liian lämpimässä tai suorassa auringonvalossa.

Soveltuva lainsäädäntö ja riidat
Mahdollisissa riitatilanteissa KICKS noudattaa Ruotsin yleisen kuluttajavalituslautakunnan (Allmänna Reklamationsnämnden) päätöksiä. Lautakuntaan voi ottaa yhteyttä kotisivun www.arn.se kautta tai postitse osoitteessa Box 174, 101 23 Stockholm, Sweden. Lisäksi voit valittaa EU:n riidanratkaisun verkkoalustan kautta, johon pääset osoitteesta http://ec.europa.eu/consumers/odr.

Näitä ehtoja sovelletaan Ruotsin lain mukaisesti, ja tulkinta ratkaistaan yleisessä tuomioistuimessa ilman edellä olevasta kappaleesta johtuvia rajoituksia.

Kaupan ehtojen muuttaminen
KICKS pidättää oikeuden muuttaa Kaupan ehtoja. Kaupan ehtojen muuttamisesta tiedotetaan kicks.fi-sivustolla. Voimassaolevat kaupanehdot löytyy osoitteesta https://www.kicks.fi/asiakaspalvelu/kaupan-ehdot.

KICKS Asiakaspalvelu
Voit ottaa yhteyttä KICKS Asiakaspalveluun kysymyksissä tai muissa asioissa, jotka koskevat KICKS sopimusehtoja. Voit ottaa meihin yhteyttä myös, jos haluat neuvontaa koskien tuotevalintoja. KICKS Asiakaspalvelussa työskentelee koulutettuja meikkitaiteilijoita ja kosmetologeja, joilla on laaja kokemus KICKS:in valikoimasta. KICKS Asiakaspalvelun yhteystiedot on esitetty edellä.

***
Sopimusehdot vahvistaa Kicks Kosmetikkedjan AB [22. maaliskuuta 2018]

KICKSillä on yksi Suomen laajimmista meikit, tuoksut, ihonhoito- ja hiustenhoitotuotteet kattavista tuotevalikoimista. KICKSillä voit shoppailla meikkejä, hajuvesiä ja muita tuotteita johtavilta tuotemerkeiltä sekä verkossa että myymälöissä. Ammattitaitoiset kosmetologit ja meikkitaiteilijat auttavat sinua löytämään oikeat tuotteet myös verkkokaupan puolella.
Copyright © KICKS 2018Asiakaspalvelu puh. 09-3489331