Kaupan ehdot
Tietoja KICKSistä
KICKS on Pohjoismaiden johtava kauneusketju, jonka konsepti kattaa meikit, tuoksut, ihonhoito- ja hiustenhoitotuotteet. Palvelu KICKSillä on henkilökohtaista ja inspiroivaa: ammattitaitoiset kosmetologit ja meikkitaitelijat palvelevat 250 myymälässä Ruotsissa, Norjassa ja Suomessa, kivijalkamyymälät ja verkkokauppa ovat saumattomasti yhdistetty modernilla omni channel -ratkaisulla, ja tuotevalikoima kattaa noin 25 000 tuotetta lähes 300 eri tuotemerkiltä.
KICKSillä on lippulaivamyymälät Göteborgissa, Oslossa ja Malmössä, ja yritys on osa Axel Johnson -konsernia.
Postiosoite:
Kicks Kosmetikkedjan Oy
Box 426
SE-101 28 Stockholm, Sweden
Käyntiosoite:
Klarabergsviadukten 90
111 64 Tukholma, Ruotsi
Yritystunnus: 2061510-9
Asiakaspalvelu: puh. 09-34 89 331
asiakaspalvelu@kicks.fi
kicks.fi/asiakaspalvelu
Lähettäessäsi postia KICKS Asiakaspalveluun, merkitse kirjekuoreen ”Kundservice”.
Yleistä
Näitä sopimusehtoja sovelletaan, kun sinä kuluttajana teet tilauksen KICKS-verkkokaupassa www.kicks.fi (”KICKS-verkkokauppa”). Sopimus sinun ja KICKSin välillä tilaamiesi tuotteiden toimituksesta astuu voimaan, kun vastaanotat toimitusvahvistuksen.
Voidaksesi tehdä ostoksia KICKS-verkkokaupassa tulee sinun olla täyttänyt 18 vuotta ja muutenkin oikeustoimikelpoinen, eli et ole holhouksen alainen. Jos olet alle 18 vuotta, sinulla tulee olla holhoojan lupa, jotta voit tilata meiltä.
Pidätämme oikeuden mahdollisiin toimitusten viivästymisiin ja tuotteiden loppumiseen sekä myös mahdollisiin teknisiin vikoihin, kirjoitus- sekä painovirheisiin. Pidätämme oikeuden muuttaa hintatietojen virheitä ennen tilauksen käsittelyä ja sen jälkeen.
Tarkemmat tiedot siitä, miten KICKS käsittelee ja käyttää henkilötietojasi, on esitetty KICKS Tietosuojaselosteessa.
Toimitus ja tilaaminen
PostNord
PostNord päättää pakettien toimituksesta joko postilaatikkoon tai lähimpään toimipisteeseen. Emme voi luvata, että pienimmät paketit toimitetaan postilaatikkoon. Toimituksemme kuljetetaan PostNordin ympäristöä ja työympäristöä koskevien toimintaohjeiden mukaisesti, mistä seuraa niin vähän ilmastovaikutuksia kuin mahdollista. PostNord on sertifioitu ISO 9001 ja ISO 14001 -ympäristömerkinnöin.
Posti
Nouto Postin Smartpostista, toimitus 3-6 toimituspäivässä. Toimitus ma-la klo 19 mennessä. Saat viestin kun paketti on noudettavissa automaatista. Voit seurata OmaPosti-mobiilisovelluksen kautta pakettisi etenemistä. Toimitus ilmastoystävällisesti Posti Greenlähetyksenä.
Posti kotiinkuljetus
Toimitus kotiin 3-6:ssa toimituspäivässä. Toimitus ulko-oven välittömään läheisyyteen.
Pakettisi pysyy noutopisteessä PostNordin ja Postin ehtojen mukaisesti, minkä jälkeen se lähetetään takaisin verkkokauppaan. Mikäli olet maksanut tilauksesi, mutta jättänyt sen noutamatta, se hyvitetään sinulle automaattisesti, kun käsittelemme palautustasi.
Budbee pakettilokero
Tilauksesi toimitetaan vapaavalintaiseen pakettilokeroon. Voit seurata tilaustasi, ja saat tekstiviestin, kun tilauksesi on noudettavissa Budbee-pakettilokerosta. Lisätietoa tästä toimitustavasta osoitteessa https://app.budbee.com/fi-FI
Budbee kotiinkuljetus
Toimitus kotiin. Lisätietoa tästä toimitustavasta osoitteessa https://app.budbee.com/fi-FI
Nouto myymälästä – express
Tarjoamme Nouto myymälästä – express -toimitustapaa vain jos tuotteet löytyvät myymälän valikoimasta. Ostoksesi ovat noudettavissa neljän tunnin sisällä valitsemasi myymälän aukiolojen mukaisesti. Saat tekstiviestin, kun ostoksesi ovat noudettavissa. Nouda tilauksesi näyttämällä QR-koodia kassalla. Muistathan henkilöllisyystodistuksen.
Tilauksesi toimitetaan 3-6 toimituspäivän kuluessa. Valitettavasti emme tällä hetkellä toimita tilauksia Ahvenanmaalle.
Osatoimitukset
KICKS ei käytä osatoimituksia, jos yksi tai useampi tavara tilauksessa ei ole toimitettavissa. Sen sijaan ne tavarat, jotka ovat toimitettavissa, toimitetaan ja ne tavarat, jotka eivät ole toimitettavissa, hyvitetään sinulle. Jos ostoksesi summa ylittää alkuaan 50 euroa, sinulta ei tietenkään veloiteta kuljetuskustannuksia.
Lähetysilmoitus
Toimitushetkellä saat ilmoituksen PostNordilta tekstiviestillä tai kirjeellä. Kun tilaus lähetetään varastostamme, sinulle lähetetään tästä sähköpostitse ilmoitus, joka sisältää seurantalinkin.
Jos olet KICKS Clubin jäsen, voit seurata tilaustasi Tilaushistoriasta kirjautumalla sisään Omille sivuille.
Kun noudat pakettisi valitsemastasi KICKS-myymälästä, pyydämme sinua ottamaan mukaan henkilöllisyystodistuksesi ja tilausnumerosi/-vahvistuksesi, joka toimii kuittina tilauksestasi.
Kuljetuskustannukset
Tilauksesi loppusumman ollessa alle 29 euroa veloitamme 5 euron suuruisen kuljetusmaksun. Jos olet Gold-jäsen KICKS Clubissa, tarjoamme aina ilmaisen kuljetuksen riippumatta tilauksen loppusummasta.
Noutamaton paketti
Pakettiasi säilytetään PostNordin noutopisteessä PostNordin ehtojen mukaisesti.
Jos olet tilausta tehdessäsi valinnut toimitusvaihtoehdoksi noudon KICKS-myymälästä, säilytetään pakettiasi KICKS-myymälässä 7 päivää, minkä jälkeen se lähetetään takaisin KICKS-verkkokauppaan.
Mikäli olet maksanut tilauksesi, mutta jättänyt sen noutamatta, se hyvitetään sinulle automaattisesti, kun käsittelemme palautustasi.
KICKS:in oikeus kieltäytyä tilauksista
KICKS pidättää oikeuden kieltäytyä tilauksista, esimerkiksi jos tilauksen yhteydessä on käytetty alennuksia joita et ole suoraan KICKSiltä vastaanottanut, tai kieltäytyä tuotenäytteistä toistuvien tilausten kohdalla, jotka alittavat tietyn summan.
Ylivoimainen este
KICKS ei ole velvollinen toteuttamaan kauppaa sellaisen esteen ilmaantuessa, jota KICKS ei voi välttää tai voittaa tai, jos suoritus edellyttäisi KICKS:iltä sellaisia toimia, jotka eivät ole kohtuullisia ottaen huomioon asiakkaan intressi siihen, että KICKS toteuttaa kaupan. Asiakkaalla ei myöskään ole oikeutta korvaukseen vahingosta, joka hänelle aiheutuu KICKS:in viivästyksen tai virheen vuoksi, jos viivästys tai virhe johtuu esteestä, joka on KICKS:in vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella ja jota KICKS:in ei kohtuudella voida odottaa ottaneen huomioon kaupantekohetkellä ja jonka seurauksia KICKS ei myöskään olisi kohtuudella voinut välttää tai voittaa.
Tilaus- ja toimitusvahvistus/kuitti
Kun olet saattanut tilauksen loppuun, saat tilausvahvistuksen sähköpostitse. Jos et saa tilausvahvistusta, pyydämme sinua varmistamaan, että sähköpostiosoitteesi on kirjoitettu oikein ja ilmoittamaan KICKS Asiakaspalveluun, jotta voimme lähettää sinulle vahvistuksen uudelleen.
Kun tuotteet lähetetään KICKS-verkkokaupan varastosta, saat myös toimitusvahvistuksen/kuitin sähköpostitse. Sopimus sinun ja KICKSin välillä tilaamiesi tuotteiden toimituksesta astuu voimaan, kun vastaanotat toimitusvahvistuksen.
Vaihto, palautusoikeus ja reklamaatio
Yksinkertaisin tapa on kääntyä jonkin Suomessa sijaitsevan KICKS-myymälän puoleen, jossa sinun on mahdollista saada suoraan rahat takaisin hyväksytyn palautuksen tai reklamaation seurauksena. Huomioithan, että takaisinmaksu palautuksen yhteydessä tapahtuu aina samalla maksutavalla, kuin alkuperäinen osto. Jos alkuperäinen osto on tehty pankkikortilla, takaisinmaksu tapahtuu ainoastaan samalle pankkikortille. Lain mukaan tällä ei ole mitään vaikutusta oikeuksiisi.
Katso alennetuiden ja poistuvien tuotteiden erityisehdot.*
Palautuksen voi suorittaa myös lähettämällä tuotteen takaisin verkkokauppaan. sinun tulee silloin itse maksaa postikulut. Palautusosoite on:
KICKS City Center
Kaivokatu 8
00100 Helsinki
KICKS ei vastaa tuotteesta sinä aikana, kun se lähetetään asiakkaalta takaisin KICKS:ille palautuksen tai reklamaation vuoksi.
Huomaa, että vaihto ei voi tapahtua verkkokaupan kautta, mutta voit sen sijaan käyttää peruuttamisoikeutta ja palauttaa tuotteen ja tehdä uuden tilauksen.
*) Jouluostosten osalta on voimassa pidennetty vaihto-oikeus 24. tammikuuta 2023 asti ostoksille, jotka on tehty 1. lokakuuta ja 24. joulukuuta välisenä aikana.
Vaihto
Asiakkaana sinulla on oikeus vaihtaa tilaamasi tuote 30 päivän kuluessa siitä, kun olet vastaanottanut tuotteen*. Vaihdon voi suorittaa Suomessa sijaitsevissa KICKS-myymälöissämme esittämällä toimitusvahvistuksen/kuitin, joka lähetetään sähköpostitse. Sinulla tulee myös olla mukana voimassa oleva henkilöllisyystodistus. Vaihtoa ei voi suorittaa KICKS-verkkokaupassa, vaan tällöin sinun tulee käyttää palautusoikeuttasi ja tilata haluamasi tuote uudelleen. Katso alennetuiden ja poistuvien tuotteiden erityisehdot.*
Tuotteen vaihtaminen toiseen tuotteeseen edellyttää, että tuote palautetaan käyttämättömänä ja vahingoittumattomana. Vaihto ei voi tapahtua verkkokaupan kautta, mutta voit sen sijaan käyttää peruuttamisoikeutta ja palauttaa tuotteen ja tehdä uuden tilauksen.
Terveydellisistä ja hygieenisistä syistä palautusoikeus ei koske tuotteita, jotka eivät rikkoutuneen sinetin takia sovellu palautettavaksi, jos asiakas on rikkonut sinetin, tuotepakkauksen, tuotteen alkuperäispakkauksen tai muun sinetin.
Jos olet käyttänyt bonussekin tuotteeseen, jonka haluat vaihtaa, voit hyödyntää tämän myös uuteen tuotteeseen, johon haluat vaihtaa.
Jos olet käyttänyt kuponkia tai ostanut tuotteen kampanjahintaan, jonka haluat vaihtaa, kuponki ei tule koskemaan uutta tuotetta, johon vaihdat.
Lahjakorttia ei voi vaihtaa eikä palauttaa.
*) Jouluostosten osalta on voimassa pidennetty vaihto-oikeus 24. tammikuuta 2022 asti ostoksille, jotka on tehty 1. marraskuuta ja 24. joulukuuta välisenä aikana.
Palautusoikeus
Sinulla on aina oikeus muuttaa mielesi tilauksesi suhteen 30 päivän kuluessa* KICKS-verkkokaupassa tehdystä ostoksesta. Palautusaika lasketaan siitä päivästä, jolloin sinä tai sinun ilmoittamasi henkilö vastaanotti viimeisen tuotteen/tuotteet tilauksestasi. Palautusoikeus ei koske tiettyjä tuotteita. Terveydellisistä ja hygieenisistä syistä palautusoikeus ei koske tuotteita, jotka eivät rikkoutuneen sinetin takia sovellu palautettavaksi, jos asiakas on rikkonut sinetin, tuotepakkauksen, tuotteen alkuperäispakkauksen tai muun sinetin.
Jos tuote kuuluu palautusoikeuden piiriin ja olet käsitellyt tuotetta suuremmassa määrin kuin on tarpeen sen ominaisuuksien tai tarkoituksen toteamiseksi, KICKS:illä on oikeus tehdä arvonalennusvähennys, joka vastaa tuotteen nykyistä arvoa verrattuna tuotteen alkuperäiseen arvoon.
*) Jouluostosten osalta on voimassa pidennetty palautusoikeus 24. tammikuuta asti ostoksille, jotka on tehty 1. marraskuuta ja 24. joulukuuta välisenä aikana.
Edut ostosten yhdeydessä sekä tuotenäytteet
Saamasi tuotenäytteet sekä -edut KICKSin ostoksiesi yhdeydessä tulee myös palauttaa mikäli päätät palauttaa ostamasi tuotteet.
Palautusoikeuden käyttäminen
Yksinkertaisin tapa palauttaa tuote on kääntyä jonkin Suomessa sijaitsevan KICKS-myymälän puoleen. Palautus myymälän on maksuton. Jos haluat sen sijaan lähettää tuotteen takaisin KICKS-verkkokauppaan, sinun tulee silloin itse maksaa postikulut. Pyydämme sinua aina ottamaan yhteyttä KICKS Asiakaspalveluun puhelimitse tai sähköpostitse ennen kuin palautat tuotteen. Yhteystiedot on esitetty edellä. Halutessasi voit käyttää oikeusministeriön asetuksessa säädetyn mallin mukaista vakiolomaketta käyttäessäsi palautusoikeuttasi (ks. Peruuttamislomake).
Jos valitset tuotteen lähettämisen takaisin, tuote on lähetettävä KICKS:ille 14 päivän kuluessa siitä päivästä, jona ilmoitit KICKS:ille palautuksesta.
Saat maksunpalautuksen viimeistään 14 päivää sen jälkeen, kun meille on ilmoitettu päätöksestäsi palauttaa tilaus. Käytämme samaa maksutapaa kuin käytit tilauksesi yhteydessä, jos et nimenomaisesti ilmoita muuta maksutapaa. Tästä ei aiheudu sinulle ylimääräisiä kuluja. Meillä on oikeus lykätä maksunpalautusta siihen asti, kunnes olemme vastaanottaneet tuotteet tai olet esittänyt todisteen siitä, että olet lähettänyt tuotteet takaisin, riippuen siitä, kumpi tapahtuu aikaisemmin. Käytämme samaa maksutapaa, jota käytit tilauksessa, ellei nimenomaisesti hyväksy jotain muuta. Tämä ei aiheuta sinulle lisämaksuja.
Alennetut ja poistuvat tuotteet
Palautus- ja vaihto-oikeus ei koske verkkokaupasta tilattuja alennettuja ja poistuvia tuotteita myymälöissämme. Vaihto-oikeus ei päde verkkokaupassa. Palautusoikeus 30 päivää noutopäivästä lähtien koskee verkkokaupassa tehtyjä ostoksia. Palautuksen kuluista vastaat sinä asiakkaana ja palautus lähetetään osoitteeseen:
KICKS City Center
Kaivokatu 8
00100 Helsinki
KICKS ei ole vastuussa tuotteesta sinä aikana, kun se lähetetään asiakkaalta takaisin KICKS:ille palautuksen tai reklamaation vuoksi. Lähetäthän tuotteen takaisin paketissa ja pidä lähetystunnus tallessa, kunnes olet saanut rahanpalautuksen tai yhteydenoton meiltä.
Reklamaatio
KICKS takaa, että jokainen lähetys tarkastetaan ennen sen lähettämistä asiakkaalle. Mikäli tuote on tästä huolimatta virheellinen tai epäkunnossa saapuessaan, sinulla on kolmen vuoden reklamaatio-oikeus koskien alkuperäisiä virheitä siitä päivästä lähtien, jona vastaanotit tuotteen. Asiakkaan, joka haluaa tuoda esille tilaamassaan tuotteessa olevan virheen, tulee ottaa yhteyttä KICKS Asiakaspalveluun niin pian kuin mahdollista sen jälkeen, kun virhe on havaittu. Yhteystiedot on esitetty edellä. Voit myös kääntyä jonkin Suomessa sijaitsevan KICKS-myymälämme puoleen.
Kuljetuskustannukset
KICKS maksaa palautuksen kuljetuskustannukset hyväksytyn reklamaation yhteydessä. Jos reklamaatiota ei hyväksytä tai käytät palautusoikeuttasi, tulee sinun maksaa palautuksen kuljetuskustannukset itse, jos et asiakkaana valitse tuotteen palauttamista lähimpään KICKS-myymälään. Sinulle ei aiheudu ylimääräisiä kustannuksia valitessasi palautusoikeuden käyttämisen myymälässä, mutta on tärkeää, että sinulla on mukanasi tilausvahvistuksesi/kuittisi. Mikäli palautus koskee yksittäistä tuotetta (ei koko tilaustasi) KICKS:ille, kuljetus- ja laskutuskustannuksia ei palauteta.
Allerginen reaktio
Jos olet saanut allergisen reaktion jostain KICKS:istä ostamastasi tuotteesta, voit ottaa yhteyttä lähimpään KICKS-myymälään saadaksesi lisää tietoa. Voit myös hyvin ottaa yhteyttä Asiakaspalveluumme. Emme koskaan rekisteröi tietoja terveydestäsi tai anna suosituksia terveyteesi tai allergisiin reaktioihisi liittyen.
Sähkölaitteiden takuu
KICKS myöntää 2 vuoden takuun sähkölaitteille. Virheen, joka ilmenee sähkölaitteessa takuuaikana, katsotaan olleen tuotteessa kaupantekohetkellä. Tuotteen ollessa virheellinen tai epäkunnossa on yksinkertaisin tapa ottaa yhteyttä lähimpään KICKS-myymälään reklamaation tekemiseksi. Voit myös kääntyä KICKS Asiakaspalvelun puoleen. Yhteystiedot on esitetty edellä.
Sähkölaitteiden hävittäminen
Voit jättää käytetyt sähkölaitteesi sähkölaiteromun kierrätyspisteeseen, ks. kierratys.info.
Maksaminen ja hinnat
Turvallinen maksaminen
Ostosten tekeminen KICKS-verkkokaupassa on turvallista ja helppoa. Voit valita maksutavaksi laskun, osamaksun (Klarna tili) tai korttimaksun, jos pankki- tai luottokorttiisi on liitetty Visa, Mastercard/Eurocard tai American Express. Tarkempaa tietoa erilaisista maksutavoista on esitetty jäljempänä vastaavien otsikoiden alla.
Korttimaksu
Jos pankki- tai luottokorttiisi on liitetty Visa, Mastercard/Eurocard, American Express, Electron tai Maestro voit maksaa debit-kortillasi. Korttimaksut käsittelee yhteistyökumppanimme Klarna AB nopean ja turvallisen maksamisen varmistamiseksi. Valitessasi tämän maksuvaihtoehdon varataan summa tilikortiltasi tilauksesi yhteydessä ja maksu tapahtuu vasta, kun tuotteet lähetetään sinulle.
KICKS tarjoaa maksunvälittäjiensä avulla uusimmat järjestelmät turvalliseen maksamiseen. Tämä voi joskus tarkoittaa sitä, että sinun on aktivoitava ne pankissasi. Jos korttiostosi hylätään tämän takia, sinun tulee käyttää maksamiseen laskua tai ottaa yhteyttä pankkiisi aktivoidaksesi turvallisemmat korttimaksut verkossa.
Lasku
Klarna lähettää laskun sähköpostiisi. Lasku siirretään yhteystyökumppanillemme Klarna Bank AB:lle, joka tekee yksinkertaistetun luottokelpoisuuden arvioinnin ilman erillistä tiedonantoa sinulle. Maksun tapahtuessa laskulla tilatut tuotteet toimitetaan väestökirjanpidon mukaiseen osoitteeseen tai valittuun KICKS-myymälään. Klarna-laskun ehtoihin maksuvaihtoehtona voit tutustua täällä.
Joustava erämaksu (Klarna tili)
Jos valitset joustavan erämaksun maksuvaihtoehdoksi, voit valita itse joka kuukausi, kuinka paljon haluat maksaa. Osamaksut käsittelee yhteistyökumppanimme Klarna Bank AB. Osamaksulla maksetut tuotteet toimitetaan ainoastaan väestökirjanpidon mukaiseen osoitteeseen. Klarna-osamaksun ehtoihin maksuvaihtoehtona voit tutustua täällä .
Hinnat
Kaikki hintamme ilmoitetaan euroina ja ne sisältävät arvonlisäveron. Arvonlisävero ilmoitetaan tilausvahvistuksessa/kuitissa.
Lahjakortti
Lahjakorttimme toimivat myös KICKS-verkkokaupassa (tämä koskee uudempia korttejamme, joissa on koodi kääntöpuolella). Kun lunastat lahjakorttisi, voit valita itse, kuinka suuren osan summasta haluat käyttää. Lahjakorttia ei voi vaihtaa rahaksi, palauttaessa tuotteen saat tuotehyvityskortin.
Tuotetiedot ja kuvat
KICKS pyrkii tarjoamaan niin tarkat tuotetiedot kuin mahdollista. Suosittelemme kuitenkin, että tarkistat aina huolellisesti pakkauksen tuotetiedot ja ainesosaluettelon, kun saat toimituksesi, erityisesti, jos olet allerginen tai yliherkkä jollekin aineelle.
Tuotteidemme pakkaukset voivat vaihdella ulkonäöltään. Kuvissa voi joissain tapauksissa esiintyä eri koko kuin tarjoamme, ja sen takia kirjallinen tieto tilavuudesta on aina määräävä. Huomaathan, että tuotteiden värinäytteet KICKS-verkkokaupassa voivat vaihdella riippuen näytöstäsi ja yksilöllisistä näyttöasetuksistasi.
Jos olet epävarma jonkin tuotteen osalta, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä Asiakaspalveluun tai käymään jossain KICKS-myymälässämme saadaksesi lisätietoa.
KICKS tai sen lisenssinantajat omistavat kaiken sisällön kicks.fi-verkkosivulla. Tieto on suojattu muun muassa immateriaalioikeudellisen ja markkinaoikeudellisen lainsäädännön nojalla. Tämä tarkoittaa, ettei tavaramerkkejä, toiminimiä, tuotenimiä, kuvia ja grafiikkaa, muotoiluja, ulkoasuja tai tietoja tuotteista, palveluista ja muusta sisällöstä saa kopioida tai käyttää ilman KICKS:in etukäteistä kirjallista suostumusta.
Parasta ennen -päiväys
Useimmat tuotteemme on varustettu merkinnällä, joka näyttää purkilta, jonka kansi on avattu. Merkinnässä lukee joko 6, 12 tai 24 kuukautta. Tämä ilmaisee tuotteen säilyvyyden siitä hetkestä, kun se avataan. Muissa tuotteissa on tarkat päivämäärämerkinnät.
Huomaathan myös, että säilyvyysaikaan vaikuttaa se, miten säilytät ja käytät tuotetta. Ethän esimerkiksi käytä sormia vaan lastaa ottaessasi ihovoidetta purkista, sillä muuten bakteerit leviävät helposti ja säilyvyysaika lyhenee. Kauneustuotteita ei myöskään ole hyvä säilyttää liian lämpimässä tai suorassa auringonvalossa.
Soveltuva lainsäädäntö ja riidat
Mahdollisissa riitatilanteissa KICKS noudattaa Ruotsin yleisen kuluttajavalituslautakunnan (Allmänna Reklamationsnämnden) päätöksiä. Lautakuntaan voi ottaa yhteyttä kotisivun www.arn.se kautta tai postitse osoitteessa Box 174, 101 23 Stockholm, Sweden. Lisäksi voit valittaa EU:n riidanratkaisun verkkoalustan kautta, johon pääset osoitteesta http://ec.europa.eu/consumers/odr.
Näitä ehtoja sovelletaan Ruotsin lain mukaisesti, ja tulkinta ratkaistaan yleisessä tuomioistuimessa ilman edellä olevasta kappaleesta johtuvia rajoituksia.
Kaupan ehtojen muuttaminen
KICKS pidättää oikeuden muuttaa Kaupan ehtoja. Kaupan ehtojen muuttamisesta tiedotetaan kicks.fi-sivustolla. Voimassaolevat kaupanehdot löytyy osoitteesta https://www.kicks.fi/asiakaspalvelu/kaupan-ehdot.
KICKS Asiakaspalvelu
Voit ottaa yhteyttä KICKS Asiakaspalveluun kysymyksissä tai muissa asioissa, jotka koskevat KICKS sopimusehtoja. Voit ottaa meihin yhteyttä myös, jos haluat neuvontaa koskien tuotevalintoja. KICKS Asiakaspalvelussa työskentelee koulutettuja meikkitaiteilijoita ja kosmetologeja, joilla on laaja kokemus KICKS:in valikoimasta. KICKS Asiakaspalvelun yhteystiedot on esitetty edellä.
***
Sopimusehdot vahvistaa Kicks Kosmetikkedjan AB [22. maaliskuuta 2018]