
Totalt antal favoritmarkeringar (0)
Maison Margiela Replica Beach Walk EdT 100 ml
152 €
Vertailuhinta 1520 €/l
Vain muutama jäljellä!
Valitse myymälä nähdäksesi saldo:
Om produkten
Ingredienser
Ominaisuudet
Maison Margiela Replica Beach Walk Eau de Toilette on moderni kukkaistuoksu, joka muistuttaa kävelystä meren rannalla. Aurinkoiset kesäpäivän vivahteet yhdistyvät hehkuvaan sitruunaan, kookosmaitoon ja seetripuuhun. Tuoksu on persoonallinen ja lämmin kukkaistuoksu, joka tuo mieleen auringon ja huolettomuuden. Beach Walk kuuluu ‘REPLICA’ Memories -kokoelmaan, tuoksuperheeseen, joka on suunniteltu herättämään henkilökohtaisia, mutta kaikille samaistuttavia muistoja. Kävellessäsi merenrannalla tunnet pehmeän ja kostean hiekan jalkojesi alla. Aallot hyväilevät nilkkojasi, ja ilma tuoksuu suolaisen raikkaalta. Keskipäivän aurinko valaisee rannalla meren hiomia värikkäitä lasinpaloja ja kuluneita simpukankuoria. Auringon lämmön pehmentämä ihosi huokuu kesäisen päivän ainutlaatuista tuoksua. TUOKSUPERHE / TUOKSUTYYPPI Raikas / Raikas kukkaistuoksu VIVAHTEET -Pohjatuoksu: Myski, seetripuu, bentsoiini -Sydäntuoksu: Ylang ylang, transluzone, heliotrooppi, kookosmaito -Latvatuoksu: Bergamotti, punapippuri, sitruuna Suositeltu käyttö: -Oman kehosi lämpö tehostaa tuoksua. Käytä polvi- ja kyynärtaipeisiin saadaksesi pitkäkestoisen ja voimakkaamman tuoksun. -Älä hiero tai taputtele ihoa levityksen jälkeen. Se aiheuttaa tuoksun rikkoutumisen, jolloin se haihtuu iholta nopeammin. -Jos käytät tuoksua mieluummin ranteisiin, toista levitys käsienpesun jälkeen, koska pesu aiheuttaa tuoksun huuhtoutumisen pois. -Vaihda tuoksu uuteen 12 kuukauden välein. Yli vuoden ikäiset, vanhentuneet hajuvedet menettävät alkuperäisen tuoksun koostumuksen. Eau de toilette vai eau de parfum? Ero on parfyymiöljyn määrässä. EDT sisältää sitä 5–9 prosenttia, kun taas EDP sisältää enemmän, yleensä 8–14 prosenttia. EDP:t kestävät siksi pidempään ja tuoksuvat voimakkaammilta. Tietoa tuotemerkistä Belgialainen suunnittelija Martin Margiela perusti pariisilaisen muotitalo Maison Martin Margielan vuonna 1988. Tämä muotia ja designia luova tuotemerkki suunnittelee niin haute couture- kuin ready-to-wear-mallistojakin sekä nahkatuotteita, jalkineita, asusteita ja tuoksuja. Vuonna 1994 Maison Martin Margiela lanseerasi kausittaisen ‘REPLICA’-kokoelman. Kokoelma keskittyy jo olemassa oleviin erittäin käytännöllisiin ja tunteita herättäviin vaatteisiin ja asusteisiin, jotka on valmistettu uudestaan äärimmäisen tarkasti niin, että vaatekappaleen tai asusteen alkuperäinen olemus säilyy. Maison Martin Margiela laajensi konseptia ‘REPLICA’-tuoksukokoelmallaan, joka herättää syvällä mielessämme olevia tuoksumuistoja. Lisätietoa tuotteesta: Kunkin ‘REPLICA’-pullon siluetti on saanut innoituksensa perinteisistä apteekkipulloista, mikä tekee kokoelmasta välittömästi tunnistettavan. Kussakin pullossa on sataprosenttisesta puuvillasta valmistettu etiketti, johon on painettu tekstiä mustalla musteella. Se muistuttaa ‘REPLICA’-couture-kokoelman vaatteissa ja asusteissa käytettyjä tuotelappuja. Ainutlaatuisten pumppujen ympärille on kiedottu narua, joka symbolisoi alkuperäisen ‘REPLICA’-couture-malliston autenttista uudelleenvalmistusta. Tuoksujen etiketit muistuttavat couture-malliston tuotelappukonseptista. Jokaisen tuoksun pahvipakkauksessa on polaroid-kuva, joka esittää ohikiitävää hetkeä himmeissä väreissä ja pehmeässä valossa – kuin runollinen viittaus tuoksun takana olevaan tarinaan.
Tarvistetko apua?
Kysy kosmetologeiltamme!
Mer Inspiration
Upptäck mer
Kerro muille mitä pidit!
Logga injättääksesi arvostelun ja kerro muille mitä pidit tuotteesta
Kicksillä ei ole käytössä prosesseja tai menettelyjä sen varmistamiseksi, että julkaistut arvostelut tulevat
kuluttajat, jotka ovat tosiasiallisesti käyttäneet tai ostaneet tuotteita
Tuotearvostelut & arvosanat
5.0
Perustuu 4 arvosteluun.
Lue lisää
Suodata arvostelut
- (4)
S
S
Medlem i KICKS Club
2.02.2024
Auttoiko tämä sinua?
E
E
Medlem i KICKS Club
4.02.2023
Auttoiko tämä sinua?
T
Th
Medlem i KICKS Club
9.10.2022
Auttoiko tämä sinua?